sábado, agosto 27, 2022

Cesária Évora nasceu há oitenta e um anos...

 

Cesária Évora (Mindelo, 27 de agosto de 1941 - Mindelo, 17 de dezembro de 2011) foi a cantora de maior reconhecimento internacional de toda a história da música popular cabo-verdiana. Apesar de ser sucedida em diversos outros géneros musicais, Cesária Évora esteve intimamente ligada com a morna, por isso era apelidada de "rainha da morna". Era conhecida como a diva dos pés descalços.

  

   


   

Sodade - Cesária Évora
Armando Zeferino Soares

Quem mostra' bo
Ess caminho longe?
Ess caminho
Pa Sã Tomé

Sodade sodade sodade
Dess nha terra d’Sã Nicolau

Si bô 'screvê' me
'M ta 'screvê be
Si bô 'squecê me
'M ta 'squecê be

Até dia
Qui bô voltá

Sodade sodade sodade
dess nha terra d'São Nicolau.



NOTA: tradução do criolo caboverdeano para português:

Saudade - Cesária Évora

Quem te indicou
Esse caminho longínquo?
Esse caminho
Para São Tomé
  
Saudade
Da minha terra de São Nicolau
  
Se me escreveres
Eu escrever-te-ei
Se me esqueceres
Eu te esquecerei
   
Até ao dia
Que tu voltares
 
Saudade
Da minha terra de São Nicolau
 

Sem comentários: