domingo, janeiro 07, 2024

Hoje é dia de recordar um Rei poeta e músico...

 

Ai flores, ai flores do verde pino

 
 
Ai flores, ai flores do verde pino
Se sabedes novas do meu amigo?
Ai Deus, e u é?
 
Ai flores, ai flores do verde ramo
Se sabedes novas do meu amado?
Ai Deus, e u é?
 
Se sabedes novas do meu amigo
Aquel que mentiu do que pôs conmigo?
Ai Deus, e u é?
 
Se sabedes novas do meu amado
Aquel que mentiu do que mi há jurado?
Ai Deus, e u é?
Ai Deus, e u é?
 
Vós me preguntades polo voss'amigo
E eu bem vos digo que é san'e vivo
Ai Deus, e u é?
Ai Deus, e u é?
 
Vós me preguntades polo voss'amado
E eu bem vos digo que é viv'e sano
Ai Deus, e u é?
Ai Deus, e u é?
 
E eu bem vos digo que é san'e vivo
E será vosco ant'o prazo saído
Ai Deus, e u é?
Ai Deus, e u é?
 
E eu bem vos digo que é viv'e sano
E será voscant'o prazo passado
Ai Deus, e u é?
Ai Deus, e u é?
 
Ai flores, ai flores do verde pino
 
 
D. Dinis

Sem comentários: